JAG VET ATT DU VILL HA MIG (8)

Heeey.

Uscha har haft feber i natt, men har knarkat alvedon så gick på skolan iaf (duktig som ja är!!)
mja jag har ju drage ett skämt med crippe att jag är förlovad o grejer, eller ah catts sa de.. så fick jag dra ihop en  historia på 2sek :P
O grejen är ju att han tror på mig, för jag har jämt mammas förlovningsringar på mig:) (dom är fiina)
så ska nog ljuga om dedär ett bra tag=D Så roligt o driva med han.
Mja sen har jag haft oont i min fot hela dan (den brytna) till sommarn är de 2 år sen jag bröt den.. men har så jävla ont i den o idag va de nått så jäävulskt va ont ja haft.. haltat hela dan=(

Mja nu skaja åka o träna iaf (har drucke engeri dryck) så man orkar,, o sen skaja hämta kläder som är utspridda lite här o där.. o skaja färga håre med troja:D

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTIIIIS ARDI <3<3 HAPPY BIRTHDAY TO YOOU ÄLSKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0