SIKKEN RIDTUR =P

Mja for ju till stallet förut,
ah o de började ju skit bra, sen så skulle vi gå in på enväg men blixtens största rädsla va ju överallt! VATTENPÖLAR, så gick över en äng. men behövde fortfarande gå över vattenpölar för att komma in p¨å rätt väg, men ne icke.. dampade på han i 5minuter sen gav ja upp, gick tillbaka o fick gå in på en annans tomt o sen kom vi ut på vägen.
Sen när vi gått 10sek då kmr världens festaste vattenpöl.. blixten vänder..
jag får världens damp ubrott o gapar o skriker o sparkar o ja allt, haha o då gick han=D
Sen rider vi ett tag.. osså travar vi upp för en backe.. så skaja precis sakta av, så blir han rädd för en vattenpöl igen o slänger sig åt vänster, jag flyger åt höger tappar den vänstra stigbygeln o hänger på höger sida, får tag i blixtens man o hänger där o blixten stannar inte..
sen försöker ja få ut min andra fot ur stigbygeln för ja kände att jag va SÅÅ nära från att tappa greppet, men just då så blir blixten rädd för en vattenpöl ingen o slänger sig åt höger o då slungas jag upp igen :|
Allstå paniken själv när ja hänger där o kan verkan komma upp eller ramla av,
har ju inte ramlat av sen jag bröt foten för nästan 2 år sen -,- min puls va uppe i 1000
sen resten av vägen ville han bara trava trava trava..
Ah när vi va tillbaka duschade jag han o snyggade till han!

Nu är ja hemma o ska göra iordning mat & duscha tänkte jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0