2 VECKOR..

YNKA 2 veckor kvar nu innan skolan börjar, nu skola, nya lärare, nta klasskamrater, känns bajs kan ja lova!

Idag har jag ridit iaf så när ja kmr till stallet så är helens kusin där, linnea heter hon är typ 5... ÅÅH jag o helene fick nå psykbryt på na
- får ja borsta?
-får ja kratsa hovarna?
- vilken är fin favorit färg?
- får ja rida med er?

haha helene ville strypa na, hon stog bakom henne o låtsas ströp na xD haha. Aja kicki red ut med oss idag med ,
vi red vi kossorna för Mallis kallas de "ko träning" eftersom han är livrädd för kossorna så rider dom förbi dom så mkt som möjligt på träningsbanan. HAn va jätteduktig idag, skenade iväg ba lite, fast de va ba för att blixten började trava -,-
Sen fick jag den goda nyheten ,att blxten ska inte säljas =) Dom som ville ha han ville ha han på foder i flera år o sen när han va gammal så skulle dom lämna tillbaka han, :S ehm sjysst liksom, lämna tillbaka han när han ska dö typ.
Så dom behåller han, men dom letar ju nya köpare eftersom dom egentligen inte ha tid med han, men jag få ha kvar han ett tag till :)
Är hemma nu iaf har duschat o äte mellanmål, ska va med jon adam ikväll eftersom de vart inte igår, han skickade ett sms till mej ett o sa att han vart jagad av 2 killar med basebollträ ;s ska nog ta ett snack med han sen om de (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0