Å NU KOM HÖSTEN..

For o red ja som sagt förut, trött som ja va, sved i ögonen osv -,- mys
Jag & helene mockade åt alla hästar sen tog vi in dom o gjorde iordning dom, som tur va så slutade de regna precis när vi red ut. Tog ba en skrittur runt ubergsstugan, hua de va kallt.
När vi kom tillbaka så åkte helene med mamma sin o köpte spån o jag gjorde ren alla skydd, sadelgjordar, sopade & smörjde in blixtens träns, spånade åt mallis.
Sen när dom kom tillbaka så hjälpte jag helene o packa av alla spånbalar, tungt vare!

Sen kom pappa o hämtade mig, for hem o la mej i sängen o åt äggmackor, nu har jag nyss tagit en lååååång skön + kokhet dusch, så skönt vare.
Har pratat med johan i telefon med, fåse om ja ska va med han sen. vart nyss bjuden på fest hos niskah.. jättelängesen man umgicks med dom dära, förra sommarn va ja jämt med dom, menmen tider förändras (tyvär)

Sen måste jag säga en riktigt tråkig sak, ja överförde ju alla bilder o låtar igår från Daniels externa, så höll på o lägga in dom i mappar oså idatan, så hade jag bara bilder kvar på hästar, sakko, ja massa djur kvar på externa.. o POFF så försvann dom o dom fiiiiiiiiiinnns inte, så alla fina bilder på blixten, carre, kaggson, sakko allt är borta :'( va nära på o gråta allså, ÅÅH. Nu skaja lägga in nya låtar på ipoden
Skriv en bra låt om ni vet nån schöön =))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0