BIRSTA

Gå faktiskt bra o lägga sig tidigt, igår somnade jag runt 12 =) fast fåse hure gå nu till veckan när man måste upp 7, >,< vill inte äns tänka på de.
JAJA va på birsta förut iaf, med mamma & micke.. kollade på kläder men hittade jag nå? NÄÄE såklart.
köpte iaf sån här smörja som man ska he i håret innan man plattar håret.
Åkte på ica maxi sen iaf, där fick ja gummisnoddar av mamma som behövdes. osså köpte jag naturdiet shake, som ja ska börja dricka.. Drack en i bilen.. o en sån ska ersätta en måltid, drack halva sen va ja så jävla mättt -,- good shit (y)
ska vidare till teven nu o se klart top model
justja! har börjat tagit värktabletter för min rygg :/ eftersom ja tog 4alvedon igår o inget hände så har ja fått nå starkare av mamma så SNÄLLA GUD KAN DU GÖ SÅ DOM FUNKAR?(a)  hä-hä eller nå 8-)


SAKNAR DIG TUSSE (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Kommentarer
Postat av: Anna

Testa Voltaren för ryggen, jag åt dom där jag hade problem med knät och knappt kunde röra mig och Daniel äter dom mot sin rygg, fungerar som typ morfin

2008-08-23 @ 08:31:19
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0