BU

Isaac & gaaf kom till mej igår, fast sen drog dom o köpte cigg o snus, haha o isaac åt upp resterna från min pizza.. han är värre matvrak än mej (hur är de möjligt??)
ehm sen började vi smått dricka här, som alltid på min balkong o sen kom halling oxå. Satt här till halv 9, då sjussade mamma oss till Ga parken, satt där o sen hörde jag freddes röst tyckte ja, så ringde han o fråga om han va där o de va han =P så gick till bänkarna där dom satt, där vare massaa.
10 beställde vi taxi o for till selånger, vilket jag ångrar.. för de sööög o vi ville dra på fest eller nånting men ne.. alla va på krogen.. FUCK KROGEN är så jävla less att alla är på krogen -,-

Va där till halvett iaf, då började jag vandra mot stan med nils.. som va så jävla full! Sen ringde jennie o sa att hon nyss åkte förbi mej, o dom kunde hämta upp mej:D o de gjorde dom, i snyggaste raggarbilen, huua
hahaha o ida satt o ragga på en kille o han va as blyg
ida - jennie undrar om du tkr ja är snygg?
ida - jennie undrar om du vill ha en puss av mej?
 stackarn=P, vi åkte runt i stan iaf o va på donken o jennie o ida åt.  Ah vi va ute o åkte till typ 4, då kom ja hem o skulle sussa men näe precis när ja höll på somna då ringer andre & robban - FÖÖÖLJ MED PÅ EFTERFEST!!!!!
osså tjata dom o tjata men jag skulle sova ja.
sen ringde robban igen.. sen ringde andre igen 2 gånger.. Så sex somnade jag.

O nu ringde catts elva=) så va ba o gå upp liksom, äter frukost nu o ska åka på selånger o inhandla lite piercingar tänkte ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0