FÖRSTA SKOLDAN

Klev upp 7.15 imorse, eller näe ställde klockan då men kom in upp förns 7.45, jag va sååååååååååå jäkla trött ville ba dö eller nått, o frös gjorde jag oxå hua.
Kom upp till slut iaf, fikade o gjorde iordning mej välidgt snabbt, sen började ja må dåligt.. få typ yrsningar ibland så svartade de för ögonen o så, så fick ligga i sängen ett tag, men de gick över som tur va.
Sen kom cattsi o hämtade mej, vi for till navet och hämtade upp carro. eehm sen for vi till teatern som sagt, sen ropade dom upp allas namn i vilken klass man skulle komma.. o carro vart uppropad o catts o ja satt där o bad till gud typ att ja skulle få komma med, o då SISTA namnet, de va jag typ skrek av glädje :'D haha nerå, men nästan.
sen gick vi till vårt klassrum med våran mentor Pär heter han (haha)

Och han babblade i evigheter seriöst, om datorena o miniräknare o vi fick massa papper o en nyckel till dörrarna osv.
efter ha lyssnat på han i ca 2timmar fick vi äntligen gå.. Gick ut med carro o rökte, sen vare lunch. potatisbullar<3 mkt gott
sen gick ja catts & carro ner på stan o satt där i en timme och då träffade jag anders (´v´) miss him
ehm vi fick rast i en timme sen va vi tillbaka o han babblade ännu mer.... Fick sluta vid ett iaf, då gick jag o catts hem.
När ja kom hem gjorde jag tonfiskssalld o nu väntar jag på mamma så skaja fara till stallet o reejda lite =D
få datorerna på ons btw:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0