HAHAHHA :'D

Vart så jag va med gaaf ikväll, vi möttes vid kyrkan( som egentligen borde kallas natts&gaafs mötesplats, för vi möts alltid där!!) men iaf, så gick vi till käre skolan :'D
där dodo va, o spelade basket va där o surra med han, sen gick vi till hemköp o prata med stefan o ja klappade hans söta hund leo (A)
sen köpte vi cola o gick till mej, kollade på teve,
o sen vare värsta kul gaaf stog vid mitt fönster o kolla ut sen ser man våran balkong från mit fönster, då va min katt där o kollade på gaaf
då andades gaaf på ruten o skrev "hej" ,  o ja jag låg dubbelvikt på golvet av skratt, de är så kallad natts humör, rätt lam men jävlar va kul den e!
Sen smsade fredde att ja skulle komma ut då satt han där i bilen,MED DREADS :| Då skrattade jag ba ännu mer, va ha killen gjort =( hua

stog ute o surra med dom iaf, sen drog gaaf o ja gick in =) nu skaja se teve sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0