HAPPY ME

Ja igår så funkade inte min data iaf, eller jo msnfunkade men man kunde inte gå ut på sidor.. JÄTTEIRRETERANDE.
Klev upp kvart i tio för vi skulle åka o träna o pappa vägrade o åka senare =( de va inge kul, sen for vi till körskolan o skrev in på mej att ja skulle börja på körkortet, så nu är de klart.
vi ska gå kurs, ja o pappa om 2 veckor..
Men tog iaf moppen till jon adam, första gången jag va där o han bor i nått nytt jävla dyrt hus förflera miljoner.. iaf så kmr jag in osså äre fetaste korridoren.. så går runt där men hittar inget, haha så hans mamma fick visa mej till hans rum:D

Där fick jag gå in på bilddagboken o grejjer ååh de kändes bra, ehm sen tog han min moppe o tankade (jag kan inte) o ja o isaac gick ner till han o såg på dont mess with zohan o densöög.
sen såg vi what happens in vegas eller varen heter, den va sådär.. rätt rolig.
sen for ja hem o såg på sex and the city o sov.

Idag så har ja vare hos brorsan o hämtat externa hårddisken,  resten av förmiddan/eftermiddan har ja ba lagt över massa på den, sen så har ja fått en ny data som ja ska koppla in sen, av anna, åååh behövdes verkligen!!
Sen har ja fått en ny bloggdesign, som är asfin :'D
ne nu skaja fixa mej, äta pizza, sen börja dricka, hareeee trevligt ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0