HAPPYYY

Iih är värsta glad nu :D
va o tränade förut, gick bra jobbigt bara, eftersom jag gjorde benböj och brukar ha 5kg som vikt men idag hade jag 15kg, men gick bra! sen kom ja hem.. började prata med carroe, som oxå ska börja it-meda på jb!
Så vi bestämde oss för att hitta på nått innan skolanbörjar, o ja ska följa med henne när hon tar hem sin nya häst, såå fin är den!!! O fick  rida den hur mkt jag ville =)
Känner endå ganska många nu som ska gå it media, carroe, dess, louise, markus & cattts = )blir nog brare

sen smsade elin nu (kaggsons ägare) att att i slutet av månaden så byter han stall, från silje till hälloms, har värsta dåligt samvete att jag inte vare hos kaggson på en månad =( Men ska bli ändring på de nu!

ska/skulle vara med isaac idag, men vettefan hur ja ska göra.. mamma jobbar o kan itne sjussa pappa kan sjussa men isf måste vi åka om 10minuter till fö han ska till berit i nacksta.. men då kmr vi tillproblemet att ja ska äta mellanmål 3 och middag 6....  så får se om kanske isaac kanske kmr hit eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0