HELGEN

Ja ska väll sammanfatta helgen..
Åkte till stugan som sagt i fredags, hätmade upp berit oxå, när vi kom ner så grillade vi, mkt gott o ja vart mätt så ja rullade fram. :o
Såg ba på teve resten av kvällen, o åt chips o dipp dåligt fet ja kände mej. Va även ute o gick 2 gånger med sakko
o andra gången va runt 11 tiden o de va skitmörkt.. så vare en gammal gubbe på en cykel som cyklade förbi mej flera gånger o vinglade.. jag vart as rädd -,- trodde ja skulle bli våldtagen eller nå, haha nemen han va lite läskig.
La mej vid ett, men somnade halv 5.. förstår inte va de är med mej nu kan alrig somna i stugan nu förtiden ;S asirreterande.

På lördan så gick vi ner o badade med sakko, o spelade yatzi 2 gånger. eehm sen åt vi grillat den dan med
Sen borstade jag sakko o sparkade boll åt han huur länge som helst. Sen kom krille o hämtade mej, THAANNKS=D
for hem o fixade mej o sen for ja till johan, där vart de fest iaf, gamla godingar va där ja vart så jävla full.
hahah åkte även med kricke hem.. osså låg ja över fredde o pontus o henry på hemvägen osså
jagba - stanna bilen!!!! osså öppnade ja dörren o fredde putta på mej så ja skulle ut
osså satt ja fast mellan hans ben med mina ben xD haha paniken där, aja kom ut gjorde ja iaf.
Vi for hem till fredde o ja såg en madrass på golvet med kuddar o täcke o där låg jag resten av kvällen,
väcktes av att krille. hanna, jessica & molly (hannas hund) kom.. o molly den pussyn drack upp mitt vatten hela tiden :o
Sen kollade krille på nån film där pingviner knulla, eller nått haha ja de va rätt roligt o vakna till faktiskt :'D
Krille sjussade hem mej 5 då vart de sängen på direkten.

Idag så var ja såååå bakis fyfan >,< men åkte iaf o tränade o ja trodde ja skulle spy flera gånger, hade spyaan uppe i helsen kändes de som, uääe.
kom hem o fixade mej lite sen sjussade jonas mej till catts=) där så pratade vi ba, jag gosade med hennes kissekatt o sen kollade vi ba på massa gamla bilder o lyssnade på backstreet boys
På hemvägen så träffade jag crippis<333333333333 allstå fyyysatan va ja ha sakna han, vi stog o pratade hur länge som helst <3
Ao nu har ja nyss ätit o tänkte duscha o grejjer, sen blire säng tidigt ikväll
skola imorrn ju, FATTA SKOLA?! fort har de  gått iaf,  börjar liksom ettan på gymnasiet känns liteoverkligt

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till idag på skolan!

2008-08-25 @ 10:54:10
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0