HOMEE

Slutade vid typ 2, tog bussen hem vilket gick felfritt (brukar inte kunna dehär med busskort, typ håller för korttid mot den här grejjen eller för länge..) men fan va bra ja va idag med busskortet ;) hä-hä
kom hem o åt 2 mackor, eehm försökte få igång internet på bärbara men nääe då pratar ja med daniel o han s att ja behövde en raouter eller nå o då behövde ja ett helt nytt modem för de fanns inte på mitt så ja måste köpa en ny nätvärks kabel som är 10m eftersom min nuvarande är typ 10cm.. (seriöst) den är askort.. ALLTSÅ VARFÖR ska de jämt va skit med mina datorer? GAAAAAAAAAAh.

aja va o tränade oxå. jättejobbigt vare, sen träffade vi mange där oxå.
ehm kom hem o gick ut med sakko o det fina vädret 8-)
o nu ska jag äta tänkte ja, o duscha o sova.. allstå kul liv jag får när jag börjar skolan? näe..
de enda ja gör de är sover, skolan, rider eller tränar, äter o sen sover... jajaaa skulle ju egentligen va med carro idag men hon va inte på skolan den puppan=( saknade henne ju, men ska umgås med na hela helgen ;D hähä
NE.. BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0