PARTY LIKE A ROCKSTAR

Ja igår så kom isaac runt 6, jag hade fetaste ångesten om vad ja skulle ha på mig, prövade typ 20 olika klädesplagg, aja fick ju på mej nå o ha iaf.
ehm sen sjussade mamma oss till nacksta till lale, där va krille o tommy med, där vart man bjuden på groggar =)
Lale satt o försökte få upp min bh hela tiden, jätte irreterande hans o krilles motto va
"kan man inte få upp en bh med 2 fingrar, är man ingen riktig man"
Drog till zofie vid 9, va där ett tag så kom johan oså :)

Vid halv elva drog ja isse o johan till ljustorp till kim va där o träffade några som ja kände =D
em isse försvann i en timme, hahah han gick vilse när. Ehm sen kom jonas o hämtade oss, sjussade hem johan fick dock stanna på vägen för johan mådde inte bra! hä-hä
sen for vi hem till pinnen (jag döpte han till de!):D  i bydalen, såklart så ringer biffen o vi bråkar som alltid, orkar inte med dedär nå längre.
gick hem sex, somnade helt död va ja!

Johan ringde o väckte mej 12, shit va ja skratta åt han :D han är bra rolig han.
har ba tittat på teve heela dan, vare så jävla bakis. ska aldrig mer festa!
fick i mej lite mat med, nu är ja hos brorsan surrar medfolk, ska nog va med fredde o pontus ikväll o se film :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0