SKOLAN

Sitter på skolan, drygt som fan... ha programmerat in nå grejs va ett jävla bök..
Sen va ja catts o linnea o käkade o va nere på navet o fixade busskort i regnet , mys or not!!
Ha nyss gjort ett mattetest på datan 22p av 57p , wohoo jag är mattegeni ja lovar!!!
men vafan man är ju helt död i skallen efter sommarlovet, kmr ju inte ihåg ett skit, o nu har jag ingeeet o göra
för alla håller fortfarande på medtestet typ o pär sitter o ha mentorsamtal, som ja även oxå hade förut, gick finfin (y)

Haha fan va ja skriver på.. men jag har verkligen tråkigt, o inte fan får man sluta heller -,-
osså är ja hungriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig, aja skriver mer när jag kmr hem.. lyckligtvisett kulare o kortare inlägg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0