STRÅÅLANDE

Morgonen började med att jag försov mej, vaknade 8.20 o vi skulle åka 8.30, bra där nathalie (y) fast jag har 2 väckarklockor så kmr jag inte upp, vet inte va ja ska göra för att komma uppp..
Jaja iaf, stressade som fan och kom iväg kvart i.
På förmiddan gjorde vi inte så mkt, skrev ett personligt brev typ, sen vare lunch, jättegod lunch btw!
Jag o cattsii gick ner på stan, kollade lite. Sen gick vi ut o träffade anders och isaac, sen va niklas & jennifer oxå där, (från förra klassen) :'D awie, pratade med dom, o sen kom hjertström och jon adam med.
Ehm sen hittade vi carro så satt i parken med massa surrade om carros häst, som ja ska få rida till helgen ;b wie.

började halv ett, då skulle lärarn ta kort på oss, o först ville han gö de i klassrummet inför alla :P in my ass liksom, alla va emot.. Så tog dom i ett annat rum, sen surrade han o surrade o surrade ........
o vid halv 2 fick vi äntligen sluta, då gick vi hem.

åt litegranna o sen ha ja legat i sängen, mått asdåligt, fryser o ont i huvve o jättehäning.. menmen
va nyss med pappa & berit och köpt miniräknaren, nu blire sängen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0