TAKIDAAAAAAAAAAAAA:D

Igår så hade jag ingen aning om va ja skulle göra, så smsar jon adam -JAG HAR 3 GRATISBILJETTER TILL TAKIDA:d
men då hade han redan lovat bort dom,
men sen en timme innan takida börjar ringer han o frågar om ja ska med för den andra killen kunde inte :D
Överlycklig vart ja, så fixade mej o mamma sjussa mej till västermalm skolan där jon adam & david satt o drack,
enligt dom så kan man ju inte gå på en konsär nykter?
Ah v i trodde ju takida började åtta så vi löste in oss, ne då ser vi att backyard babies (stavas?!) spelar först fram till tio o sen takida -,- men braa liksom, så går vi o frågar om vi få gå ut men nee de får vi inte, så vi hitta några höga buskar o klättrar över ett staket HÖGTvare med taggtråd längst upp sen när vi väl va över då va vi tvungen o gå över en hel äng med brännässlor som gick upp till bröstet typ, myys!
sen vare fetaste  berget vi skulle gå nerför, o de va brant!
men ner kom vi iaf =P då drog vi till västermalm igen o dom drack mer, sen till big boy där ja fick smaka lökringar av jon adam för första gången i mitt liv!
Sedan kom kling, felix, serre o ante dit o bös med!
Men vid 21.50 började  vi gå tillbaka igen o nu vare ju ba uppförs fyfaaaaan va jobbigt de va ah o sen brännässlorna igen o grejjer, menmen fyfan va takida va bra :'D jag ba röös.
älska älska<33333 Dom spelade i över en timme, då gick jag mot stan mötte upp gaaf & kranken, gick runt o träffade jättemkt folk, sen vart de massa bråk mellan 2 killar så jävla onödigt.. menmen
gick o träffade en MKT full pontus & en MKT full fredde.. haha pontus va så full så han fick inte gå in på krogen,
ja sa åt han o gå o lägga sig =D

ja senträffa ja johan o gick med han till bk, o där träffade jag ronia, dom hade köpt en ny islänning så ska dit o rida nått =D kuuul.
ah gick hem 3 med gaaf, ante o serre... Väl hemma så stog de en propp utanför mej o ville sova hos mej,
men vi vet båda 2 att de är bäst att du inte gör de :)


Sen idag så ringde pappa halv 12, åhhh vatrött ja va >,< men klev upp o åt o sen for vi o träna
sen följde jag med tll famor efteråt. Nu är ja hemma o har nyss äte mellanmål, glor på en film på fyran
o ska väll röra mej till bror snart när han hör av sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0