UPD

Allstå ja har sååååååååååååå ont i ryggen =( va t.o.m så att några tårar rann, så ringde jag till pappa o vi bestämde oss för att ringa til en ryggexpert o gå till en sån, för pappa sa att de håller inte att jag går o ha ont i ryggen dag in o ut..

Aja ante & liam och mysisssss kom hit förut :D (glad över att mysis kom!) jag bjöd henne på korv, o sakko med såklart,
vi åt stuvade makaroner o korv, såå efterlängtat<3
nu kollar jag på fotbollen , sverigee leder.

planer för resten av sommarlovet (ha-ha)

imorrn - stan?
fredag - åka till stugan, grilla osv med pappa o berit
lörd - va med carroe, hälsa på hennes nya häst, sen ska hon kanske sova hos mej.
söndag - ha ångest över att skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0