LISTA

AVSLUTA MENINGEN

1.Jag har insett att min senaste kyss var... nått ja väntat på
2.Jag lyssnar på skön och helbra musik... för de är bäst
3.Jag pratar om mig själv... ganska ofta
4.Jag älskar... hästar
5.Mina bästa vänner... är inga
6.Min första riktiga kyss är.. borta ur minnet
7.Jag avskyr när folk... sviker eller ljuger
8.Kärlek är...dåligt
9.Någonstans finns det ... en båt
10.Jag kommer alltid att fråga mig... om jag kmr få en häst
11.Jag är hemligtförälskad i... ingeen
12.Sist jag grät var.. så längesen att ja inte änns kmr ihåg de
13.Min mobil är.. bäst
14.När jag vaknar på morgonen... kissar ja
15.Innan jag går och lägger mig.. kissar ja
16.Just nu tänker jag på... att ja ska gå till sängen o se klart the ring
17.Bebisar är söta.. så länge dom är tysta och gosiga :D
18.Idag ska jag.. sitta vid datorn och kankse på fotboll med sarah :)
19.Ikväll ska jag.. sovaa
20.Imorgon kommer jag... sitta i en hytt o supa skallen av mej med elajna
21.Jag vill verkligen ha.. en islandshäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0