MEN JAG SAKNAR EEEEEEEER!!!!

Ikväll så kom jag på hur mkt jag saknar min klass egentligen =(

blattarna - ardi, rami, atdhe, iiljas & gaaf, dom saknar jag typ jättemkt så jag dör

sen har vi ju crippe & anders som jag saknar mest :'D världens jävla bästa killkompisar som jämt fick mej o skratta o må bra.. Men mest saknar jag sakerna som man gjorde varje dag liksom
tex crippe som jämt kom in till vårat klassrum o satte sej brevid mej o surrade o ja fick berätta va ja hade gjort i helgen, om ja hade nån kille på g.. blablabla
o crippe som jämt sa "men natts du måste sluta dricka" osv. AW:D
o anderssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss min älskipälski, som man för de mesta satt brevid en o surrade hjärnan ur mej, eller jämt kom bakom mej på lektionerna o skrämde skiten ur mej
men för de mesta så kramades vi o gosades =) :'D
sen saknar ja ju vänd tia såklart!!! Som vi säkert spelade 30gånger minst per dag =P

o gaaf med sina jävla dumma kommentarer som ingen fattar nånting av...
o janne som va helt hjärndöd fast skön på sitt eget lilla sätt

o leif ÅÅÅH han saknar vi! SNÄLLASTE LÄRARN EVER:)
ne nu måste ja he ut lite bilder oxå


vilka minnen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0