GÅRDAGEN

Tränade & red igår som sagt :) När jag kom hem så duschade jag o åt kött, ungsbakad potatis o sås.
Ehm sen ville gaaf att ja skulle följa med o köpa öl men de orkade jag inteee så tvingade med han till kyrkan i stället:)
Där va det några folk, typ 5st.. brukar vara mer? Men de va påskpyssel=D Så fick man ett ljus som man kunde skriva på o rita på oså, så gjode en sån ;> finfint (y)

Sen gck vi till gaaf, drack rödvin o kollade på sune ;) hä-hä ååh saknar den serien, grymt kul ju!
Sen kollade vi på "the eye" som jag velat sett huuur länge som helst, dock va den skitråkig ;s Men gaaf höll på skita på sig, hahaha han fick gåshud o vågade inte titta typ.
Sen kom isse & jon förbi =) trevligt värre, va längesen jag träffade dom 2 ploppisarna.
Sen körde isse bil, ja menar han har ju körkort 8-) .... hähä for ut till timrå sen ljustadalen
sen när vi är i ljusta så träffar vi på Danne o 2 till, o danne säger att de är fest hos jambo.. så åker vi runt o letar dendär festen, men sen parkerar vi typ på parkeringen nedanför huset där festen är.. O DÅ kmr polisen...
paniken där vettö :P Dom kör skitsakta o glor på oss... sen stannar dom.. men kör vidare till festen, o vi drar därifrån fort som fan!!!
Åker till nån mack o ställer oss.. sen ser vi 2 polisbilar påväg åt vårt håll :o PANIKEN IGEN:.. isse gasar gärnet in på en jävla gångväg xD haha, sen kmr vi till ett ställe med massa timmer :S
Sen vågade inte vi åka därifrån =( hahah men va tvungen till sist, då for vi hemåt...
Var hemma vid 2 då sov jag.

Vaknade 12 idag =) så jävla härligt!! Käkade rostade mackor & oboy MUMS*
men nu är jag less... eftersom ja fick ju trådlös mus & tagnentbord när ja fyllde år.. ah då funkade båda..
sen dagen efter funkade inte musen så använde ba tagnentbordet.. sen åkte mamma o bytte allt igår
ah osså ladda ja batterierna över natten o allt som man ska göra.. NÄE NU FUNKAR INGET AV DOM
skitbra, så får sitta här med mitt fula tangentbord o mus=( blä...
Ska till pappa sen iaf o bli fet, o sen fest i hopeeeee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0