GET DOWN

HELLLUUUU

tänkte börja med att säga att igår när jag skulle sminka mej, skulle he på mascara..
så skakade hela min arm, min arm orkade inte hålla upp min.. arm =D så hårt hade jag kört.

Mja va i stallet vid ett tiden, gav dom lunch
sen stog de på anslagstavlan att jag skulle ta tempen på lord.. för han stog inne o hade haft feber i morse..
o ja, man stoppar ju in tempen o arslet på dom, o har aldrig gjort de  förut >,<
höll på dö först, fick kväljingar o grejer, men så farligt va det inte :D Men han hade fortfarande 38.0 o feber så han fick stå inne...
Sen så gjorde jag flätor på blixten:D UURgullig vart han! Red en sväng oxå, sjukt lugn han va..
När jag va tillbaka så rengjorde jag alla skydd, smörjde in sadel & tränset o gjorde de fint:)
Sen for ja o tränade med pappa, gick finemaang.
Sen for ja o pappa påhemköp:D Så ville pappa att jag skulle äta med han..

jag - vad ska du äta för nått?
pappa - makaroner o köttbullar..
jag - va äre för makaroner då?:S
papppa- tjao kinesiska trojag att dom är, spelar de nån roll?
jag - JAA för jag äter bara dom vanliga, typ snabbmakaroner o så
Hah allt slutade med att vi köpte spagetti med oss hem ;>
Gick med sakko till pappa, åt :D mkt gott, hähäh o sen hade pappa inget o dricka.. inte äns mjölk
o ja dricker ba mjölk till maten.. o inte vatten, de måste ju va de äckligaste man kan dricka till maten..
så pappa gick ner till grannen o k öpte en :D Hah
fast mjölken va för intkolosintoleranta :P eller vafan de va..
smkade lite annorlunda menmen, Ikväll ska jag va med isaac iaf:) Vi kanske drar till matfors... fråga mej inte varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0