HEEYYYY

Fredag =) bästa dagen på heela veckan!
Idag på no;n skulle vi ta dna av en banan ;o de va asäckligt... dna;et såg ut som en mask.. en rosa mask, UÄÄE...
haha även att jag masserade catts i ca 10min, då pejjade hon min bussresa ner till stan ;) wihoo*

På stan inskaffade jag en tröja från gina, ett par jättesöta ballerinaskor från hm för bara 50 kr :o
osså hittade jag ett par solbrillor=) jag är jättenoga när de gäller solbrillor, vill inte ha för stora, för små, för runda, för kantiga osv... men idag hittade jag rätt fina.. men ah helt perfekt är ju dom inte.
Sen kom pappsi o hämtade oss, sjussade hem catts o sen hem till pappa o fixade med maten=)

Vid 5-tiden kom Nina & Mange (min syrra & hennes kille då..) Så åt vi tacos=) jättegott, o pratade massa:D träffar kanske min syrra 2 gånger per år liksom.. så vi har ju rätt mkt o prata om när vi väl träffas, osså är ju hennes kille skånsk ;> Men allstå ju mer jag pratade med han desto mer så fattade jag va han sa :D
O efter middan så spelade vi kort, wiie:D Jag ääälskar o spela kort, men ALLA jag känner hatar o spela kort=( så har aldrig nån o spela med, men nu ville nina & mange spela med mej:D Vi spelade massa, sen la jag massa patianser (stavas?)
Kollade på tv oså dära, nu är jag hemma o klockan är kvart i 11 snart, jag tänkte faktiskt sussa ja

Imorrn ska jag va hos grafströms 12, ge hästarna lunchhöet, sen skaja rida blixten.. måste va i stallet tills 4 då ska jag ta in alla o ge dom eftermiddags middag, SEN ska jag åka till kaggson och rida, lär ju va klar vid 7...
Så denna helg kmr gå tll pollarna. GOODNIGHT

Kommentarer
Postat av: yazmina

sjukt snygg header!

2008-03-14 @ 22:41:15
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: natts

tacktack:D

2008-03-16 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0