I MISS YOU

heeyyyy

Imorse eller ja 12 så va jag ute o red kaggson=) Skiithärligt väder ju!! ÄLSKA SOOOL.
sen åkte ja till grafströms, mockade åt lorden för alla andra boxar va mockade.. Osså va lordis jättesjuk =( hosta o snoorade gjorde han.. så han stog inne i boxen medans jag mockade.. osså skulle han ju såklart he av allt äckliga, gula snor på mej =( uschaa. tack lord, sen nös han mej i ansiktet oxå, DET GÖR HAN PÅ ALLAAA :P jämt gör han de, mysigast är ju när man står o gosar med han i vanliga kläder så snorar han ner hela kläderna o ansiktet, MMHM!
Red blixten oxå iaf, han va jäättteseg :S det är inte likt blixten nått måste va fel...
Hah även VARENDA gång jag är ute med blixten så möter jag minst 4,5 pers som frågar
- äre blixten?:D guud va fin han är.. vart står han o blabla

Idag träffade jag en tant som kände igen han, hon erbjöd mej även att börja rida deras penionerade travhäst, men tackade nej för ja har nog med hästar o ta hand om ;>
Nu är jag hemma o har duschatt o ätit stuvade makaroner o korv, muums!

Ikväll vettefan va de blir.. anna, jennie o tjejerna vill att vi ska dra o bowla eller på laserhallen, osså har ja ju lovat o sova hos catts med...

IMORRN BLIRE SHOPPA IAF:d både stan o birsta ska de hinnas med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0