INGEN RUBRIK..

imore vid 11-tiden va jag i stallet, mockade o gjorde iordning.
sen for jag till stan :) Mötte upp anna & jennie, gick runt o kolla lite, sen gick jag med dom o åt på subway.
Sen for dom hem då gick jag på gina o köpte en svart, låg skjorta.. Ville egentligen ha en i vitt, men de fanns ba storlek 44 =( Sen ville jag har leggings, fast inte ba hel svarta.. utan  med text på bena, men hittade inge.. Dom lär ju ha gått åt fort =) Sen gick jag på Lindex.. o där brukar jag ALDRIG gå.. men hittade ur snygga solbrillor, (finare än dom andra ja köpte) Så slog till på dom oxå :D

Sen kom pappa o hämtade mig vid 4a, for hem o jag gick ut med sakko & åt middag.
Ikväll så ska jag o anna va med fredde o dom hära tro jag väll :) kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0