KATASTROF

Ja höjdpunkten på denna va ju pizzan iaf med pappa ;)
For till anna efter det, sminkade mig där o lånade kläder... sen skulle vi åka o köpa sprit o nacksta  eftersom de enda vi hade va en vin flaska..men så sket vi i de o tänkte att  vi skulle fixa de när vi kom till Jennie istället..
Även fick ja värsta chocken när anna berättade om en kille som brukar köra ut åt oss.. han hade blivit tagen av snuten.. och fick 8ÅR , sjuukt! trodde man fick typ 6månader eller nåt..

ja iaf kom till jennie där va de 12brudar sen kom de fyra grabbs, jag hade ju "jätteroligt" fick typ 5,6 groggar men kände inte av nått... Så skulle alla dra  till biffen för han hade fest, ja så fixar vi sjuss o då säger han att han kmr om 20minuter.. efter mer än en timme så ringer  vi igen o då va han i bydalen :s SNABB KILLE!
o sen ringer vi biffen igen men då hade han ingen fest, för de va för fula folk som hade varit där? ha-ha
Ja då kom ju lessheten och jag ringde Erik så fick han hämta mig, haha o även de kuliga va att när han släppte av mej så va rikard med i bilen.. o han visste va jag bodde? För han hade vissligen hämtat upp mej förut hemma hos mej =P Hah, jag som är bäst på att komma ihåg ansikten men  hade inte sett den där människan förut :S haha
Ja iaf så drog jag till lanet i korsta :) Där  va de som alltid, dyngfulla killar, helt igenrökt i hela lokalen o killar som har händerna helt uppskurna för att ha slagit händerna i väggen..
Vart bjuden på grogg av danne, men va inte alls sugen.. uääe. Satt o umgicks iaf 2 timmar, vid ett gick jag, gaaf & birger hemåt =)
Nu ska jag se på film som jag hyrde förut "the ex" Med han från scrubs:D sen ska jag sova natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0