LÖRDAG.

Klev upp 11 imorse, gick till pappa o åt en tacos, ehm kom mamma o hämtade mig, sjussade mej till grafströms gedde alla hästarna lunch hö, sen åkte ja till kaggson
red han.. =) han hade inte blivit riden på 5dagar, fast han va inte pigg?:O huh?!
Va klar där vid 2 då kom mamma o sjussade mej  (silje-österro) Där så mockade jag åt alla hästar=)
även fast jag inte behövde.. sen spånade jag åt Mallis oxå

red träningsbanan med blixten=) fort gick de, som en blixt, HÄHÄ*
när ja va tillbaka så tog ja in alla o gav dom eftermiddags mat, sopade o allt =D
Va hemma vid 5, duschade & åt ris & nån kycklingsgryta..
Ja ikväll blir de o va hemma för mig.. är nå jävulskt festsugen=) Tjejerna är hos jennie o dricker annsi vill att jag ska komma...Men får skippa de den här helgen,
är hemma o lägger patianser.. ibland går jag till datan o spelar "bubble shooter" KULT VAAAAAAAAAA? nääe.
sen har jag bajs ont i ryggen=(

AH FÖRESTEN
igår dog jag iaf... när vi va hos pappa så sa pappa att han ska köpa en motercykel? HAN har slagit huvudet i nått!
sen drog ja upp att jag har tjatat på pappa att köpa en fyrhjulning till stugan, o de kula va att mange satt o letade efter fyr hjulningar, för han ville ha en :D Så nu ska pappa & Mange köpa en tillsammans som vi ska glida med i sommar ;) wihooo
näe nu skaja fortsätta lägga patinas (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0