LYCKAD JÄVLA KVÄLLLL

FYFANNNNNNNNNN säger jag för den hära dagen...

isaac kom hit vid sju tiden, jag fixade mig oså, sen tog vi bussen tillmatfors, sen kmr nyman o hämtar oss i matfors centrum, vi klämmer i oss i nymans epa 9st MM! i en epa... o de fanns inte äns baksäte.. va typ en stor baslåda.. fyfan
ah kom dit iaf, träffade anna o massa andra brudar, sen söp sej isaac föll o då vare ju omöjligt att prata med han, han ville ju ba leta chicks han..
Sen pratade jag ut med Johan =) kändes skönt.. kändes som vi inte äns va kompisar längre,.. men ah sen vart de ju skit med de oxå.
Efter en timme började jag tjata på isaac att han skulle ringa sin farsa o hämta oss, men neee han ville inte hem..
Sen bråkade johan & macke.. vart så jävla irreterad o drog ifrån johan därifrån, sen slog macke en tjej oxå.. ovanligt.
Ja  vid 12 var ja så jävla irreterad o sur o ont i huvve, men träffade en trevlig prick som hette Rasmus=) haha han livade upp stämmningen lite granna hos mej iaf, vi bytte t.o.m nr :D Sen satt han o pratade om "LÅRVIKEN" med mej i typ 10 minuter ;P mmhm intressant..
Ah vid 12 blir alla utslängde.. o ja har ingen känsel nånstans fast jag har min tjockjacka, som tur är en mamma där så vi får sitta o bilen o värma oss medans vi väntar på nyman.
Ja sen ska vi åka hem.. Då äre såklart 9st o epa jäveln igen ; GAAAAAAH o ja fick ligga bak SEN de värsta va att de inte fanns nån jävla bakruta så vi låg med huvvena på bakhuven o kroppen inne i bilen.., vi åkte först till granloholm sen sjussade dom hem mej.
Nu sitter jag här.. ont i huvve, fryser, hostar, o fortfarande ingen känsel i mina fötter överhuvudtaget...
NE nu skaja sova.

JAG HATAR ÄCKELMATFORS O JAG HATAR ÄCKEL EPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0