MEEEN

Kan de aldrig sluta snöa? VI VILL INTE HA NÅ MER SNÖ, okej?


Rätt trevlig dag idag:D (förutom min huvudvärk) Satt med ardi o hon surra om sin kille som bor i lindköping typ, eller ah kille o kille han gillar henne typ, så hade han vare o hälsat på henne oså:) ah jag kallar han för iller.. han heter typ ilier eller nått same shit ju=D
ehm sen hade vi ju svenska prov, o ja o resten av klassen har ju sutte o läst på ALLA instuderingsfrågor som vi fått, som va typ 40st.. ah sen när vi får papperet så äre 10 jävla ynka frågor , mmhm snällt!
sen kunde jag inte änns två st, det vart va upplysnings filosoferna gjorde & vilka det var
o typ va realistiska författare va dom ville skilldra, just dom frågrona sket jag i o träna i för jag fick inte in de o tänkte att nämen de kmr säkert inte=) osså kmr dom... såklaart.


Gjorde provet på 15minuter sen gick jag hemåt, låg o hade så ont i huvve=(
vid 4a tog jag o for till stallet, mockade åt alla, gav blixten spån, hede ner hö , sopade, tog in alla o gav dom mat, & bytte täcken på dom.
Sen red jag på blixten, och BELIVE IT OR NOT men han var seg, japp eller ja seg va han ju inte.. men han skrittade iaf :)
Sen tänkte jag smörja in sadeln & tränset men får göra de nån annan dag.
Va hemma vid 7tiden, duschade & åt mat då.. mja nu sitter jag o kollar på andra avenyn & lägger patians (har blivit beroende av de!!)

Mjaa har tänkt på att de här börjar typ lika en häst blogg, eftersom de är typ allt jag gör =P men de får ni stå ut med de närmaste veckorna, för jag har blixten denna vecka & nästa plus kaggson nästa vecka osså för elin åker till åre.. nån som kanske vill hjälpa mej o ta hand om mina tjockisar?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0