MEN DE FINNS EN TILL CHANS, OCH DU BORDE TA DEN

Idag på musiken så lärde vi oss o spela "when you say nothing at all" på gitarr, så nu kan jag den och apologize ;) wiie.
Mja eehm vet inte riktigt vad jag ska skriva.. anders och jag började prata igen, (vi har typ vare ovänner)?! troja iaf...
Han kom o krama mig o sa att han inte hade pratat med mig på länge=D naw.
Hah sen måste jag säga att felicia är faktiskt rolig:D hon har jag inte pratat med nått alls, fast hon hargått i min klass i 4år troja? och att hon har umgåts med dom jag pratar med, men nu har vi börjat surra  o  nu är vi med varann på skolan ;>
Sen satt vi på so;n jag, ardi, rami & felicia osså skulle vi diskutera i grupp om typ andra världskriget osså vare några frågor man fick välja mellan...

rami - men välj nån fråga som är lätt, som alla kan svara på!
felicia - lite svårt när natts är med....
alla - hahahah :´)


Mja iaf sen har jag såklart varit i stallet =) som alla andra dagar...Idag hos kaggson, osså var kaggson jättteeepigg
så red jag vid en stig vid en stor väg o när bilar åker förbi så blir kaggson ba mer o mer pigg o springer fortare
Så drog han ur tyglarna hela tiden och sprang iväg, o de kokade för mig :|Blirsåå jävvla förbannad när han håller på sådär...
Så tog ett extra varv o lät han trava jääääääättesakta, hähä (6) han led verkligen..
Sen lindade jag in hans ben oså=)
Sen åkte jag o mamma o hämtade mysis, guuuu va längesen jag såg na:D Älskings voffsingen
men så skulle hon sitta i mitt knä i bilen hem då, o såklart så står hon på navelpiercingen och så fastnar den i tassen på nått sätt o ja ni fattar...
LITE JÄVLA ONT DE GJORDEEEEEEEEEEEE =( jag som har infektion fortfarande o grejer.
Ehm for hem o bytte om, sen tog jag med mig mysis o åkte med pappa till obs o köpte godis, chips and so on ;) hä-hä det är faaaaktiskt påsk :)
Och nu är jag hemma och ska äta ris & kycklinggryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0