NA-NA-NA

King arthur va kung iaf=D Älska filmen..

Idag har jag tränat, varit hos farmor på påskmiddag (äckligt!!!) hatar julmat o påskmat, BLÄÄEH.
sen åkte jag o pappsi ut till alnön till Janne :D Han har ju världens finaste schäfrar (jag älskar schäfrar!!)
Rex & Hollik heter dom=) Totalt förälskad i dom där 2, vi va där i nästan 2 timmar..
O ja so, ni kanske förstå så gosade jag med hundarna exakt all tid =)

Nu är jag hemma o lägger patians... blivit beroende, seriöst!!!!
Ska göra mat sen, men är inte hungrig.. har tappat matlusten totalt.. förut åt jag som en häst o va hunrig HEELA tiden.. men nu är jag aldrig hungrig o äter as lite ;s  jättekonstigt..
O ska nog va med anna ikväll =) Vi har ett uppdrag att utföra så att säga... FIND THE TRUTH =d hähä, nerå ska lägga en ny patians nu, hejdooo

5.e april ska jag, ardi, rami & catts ut på resturang o äta =) O fira ardi såklart! K mr bli myys tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0