SNART LOV.

Idag på svenskan så fick jag påsk kort av rami & ardi, ska skriva några rader vad som skrev sen ;)
Sen vart jag kissnödig efter lunch, vid 11 då.. men jag varken på skolans toaletter eller offentliga överhuvudtaget..
Så sista lektionen typ klockan 14.15, jag höll på dööööööö kunde inte jobba, skratta eller nått..
sen släppte janne oss 10minute tidigare<3 (hade sagt att ja höll på o kissa på mig) så slängde in böckerna i skåpet o sprang hem, liksom SPRANG .. ni förtstår nathalie hon springer inte, men nu vare nödfall =(

Åt 2 mackor när jag kom hem o gick på toa SÅKLART,  Se nfor ja till stallet, kicki hade redan mockat =) thaanks...
så tog in dom o gav dom mat, fyllde på havren oså, sen red jag ut med blixten över berget.. allstå de tar 60min o rida med kaggson den sträckan.. och 30 med blixten, har en jävla sprutt i sig den hästen:D
Sen smörjde ja hans sadel&träns.. ehm for med pappsi o tränade sen, skönt faktiskt.
Hemma vid sju, åt mat ris & köttgryta, sååå gott =D Nu ska jag lägga in bilder på bdb..


Ramis:
Natts du är bäst, catts är ful som en häst. Så skön din humor är. Du är söt som ett bär :D hah


Ardis:
Hoppas du får ett skönt äckligt påsklov (iiew)

Natts, du är bäst! Din humor knäcker bre, fast den kan vara fuckad ibland, men who cares?
Du är skönast babe, jag trodde att jag var den enda som var helst blåst i skallen, men tydligen inte :D
Jag älskar dig bitchaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0