THE YEARS GO BY SO FAST...

ÅHHH, de var såå skönt o sova ut imorse, behövdes verkligen!
Idag har vi ju långdag, halv 4 -,- jätte drygt, men kör sista timmen iaf =) De är de enda roliga...
sjung igenom massa låtar oså, och kom fram till att innan skol avslutningen i a kanske maj?
Så ska kören göra ett framträdande, de kmr bli as bra, många tårar kmr falla ;) iaf från lärare...

Kom hem vid tjugo i fyra.. skulle äta men hann icke! Utan då skulle jag fara o träna med pappa. tog med sakko oxå.
Först åkte vi till stallet, för elin är sjuk..
Så mockade, o allt.. sen tog ja in snutt kaggson på samma gång, hah som som alltid så är ju de grusat litegrann på vägen till hagen, o såklart ska kaggson gå där=) och jag på de hala..
Mja iaf, sen for vi iväg till sak, tränade bena idag, grymt jobbigt pga av att jag knappt ätit nått idag =(
men efter de iaf så for vi o handlade på willys, tacos, chips,dipp, cola oså:D
Nina & Mange kmr på middag imorrn=) så det blir trevligt.

Nu har jag nyss ätit makaroner & korv, åt typ fleeeeera kilon, näe nu skaja jumpa in i duschen!

ps. pappa sa att jag såg smalare ut .. Såhär såg jag ut då -> =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0