TISDAG

SLutade halv 12 från datoranvändningen, drog o käkade gott vareee<3
sen drog ja o sarha på stan kikade på stan och hon köpte leggings. sen bestämde vi att vi skulle gå på stan imorrn när vi slutat, då blire shoppiing!!
ehm sen åkte vi med gympaläraren till gympan =) hade fotboll idag, vilket va mindre roligt...uscha hatar det.
sen så hade ja förbannat ont i min fot, efter som ja har bryit den och fortfarande har ont.. sen ska man ju skjua iväg bollen med insidan av foten liksom så gjorde derå.. men näe fick världen ilning genom hela kroppen gjorde så förbannatont.. så fick skjuta med tårna istället, vilket inte heller va så skönt...
Ah sen gick ja hem med sarha.
När ja kom hem åt jag o duschade. nu väntar jag på att mamma ska göra mat, och medans jag väntar ska jag färga håret.
åker till johan sen iaf, eftersom en viss annan svek :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0