2 DECEMBER

fick sova till halv 10 imorse :D:D så hiimla skönt!! klev bara upp och klädde på mig, sprang ner till vin och sprit hallen och hade gympa där, typ 20 minuter fotboll, sen drog jag ocg sanna och gymmade.. eller ja vart inte mycket gymma surrade mest. Lite om klassfest oså =D funnyy.

sen sprang jag hem och har ätit en macka och druckit oboy, ska ta bussen nu snart ner till skolan och ha historia och redovisa arbetet, sen drar jag och tränar med pappa, hem och duschar oså sen ner på skolan igen och har öppet hus mellan 18-00-20.00, så välkommen dit :)
men vi höres senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Tjatja, fin blogg!

:D

2009-12-02 @ 17:29:03
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0