2009

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
vet inte, tr do?
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårlöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
4.Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Inga, eller Åbo.. fast det kanske inte är nå land? eller de är väl typ en ö eller nå?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
nääe
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
inget speciellt
8. Vad var din största framgång 2009?
framgång? hade fan bara motgångar
9. Största misstaget?
MÅNGA!! förlåta om och om igen när den endå aldrig håller, skyllde massa på mig själv när det egentöligen inte var jag som gjorde fel, men jag var mådde bara så psykiskt dåligt så trodde det skulle bli bättre om jag tog på mig allt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja..
11. Bästa köpet?
inget
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, sprit
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
kaggson som alltid<3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
sexy bitch, kvar i nåt jag lämnat, rap das armas m.m
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vet inte.. varit glad kanske?
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
OJ massor..
18. Hur tillbringar du julen?
först med pappa hos farmor, sen hos bror med mamma och alla
19. Blev du kär i år?
näe
20. Favoritprogram på TV?
gossip girl, desperate housevifes, greys anatomy, bonde söker fru
21. Bästa boken du läste i år?
har inte läst nån
22. Största musikaliska upptäckten?
mayday parade<3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
eeh.. ett nytt tjockare duntäcke haha
25. Något du önskade dig men inte fick?
eeh vet inte, kommer knappt ihåg vad ja önskade mig
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
OJ....festade säkert
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
JAAAAAAA
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
vet inte, annorlunda iaf :) börjat användt jeans mkt mer istället för tights/mjukisar
29. Vad fick dig att må bra?
hästarna
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
ingen?:P
31. Vem saknade du ?
pass
32. De bästa nya människorna du träffade?
linn, helt klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0