ARBETSINTERVJU

for till stallet vid två tiden, hade med mig sakko med han skulle ha passat bra som stallhund ;-)
Gick en promenad med båda i ca en halvtimme en liiiten hund och en stor hä-hä.
Sen masseraade ja einert i typ 30minuter, jobbigt jag som knappt orkar massera pappa i en minut...
for hem sen iaf, lagade mat åt mamma eehhh sen gjorde ja inte så mkt, låg i sängen.
Vid halv sex började ja vandra mot shell mötte upp anja och gick på arbetsintervju, svarade på lite frågor oså, får reda på om ja fått det på fredag eller lördag då det var fler som hade sökt..
hur jag sen ska få ihop jobb, skola, hästar, träning och joggning jaa det är en fråga som återstår

Sprang hem, eller ja halvt då ja pratade med podas samtidigt var det halvt jobbigt :p haha.
Och nu har vi äntligen fått hem vårat köksbord weeey, lite ovant sådär eftersom vi har haft bar bord och stolar och nu helt plötsligt sitter man på golvet känns det typ, aja en vana maybe?

men nu ska jag duscha och kolla på tv o sysselsätta mig med något får ju sova uuuut imoorrn:D WEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0