BÄBIS

For till stallet förut, skulle rida med linn men puppan kunde inte komma förns fem så det gick icke =(
red en tur till hästkliniken, kagson var superpigg, han vart rädd för vissa saker.. men tror att det var från musiken från min ipod :o
min lilla bäääbis<3
när ja var klar så pratade jag med linn för då hade hon kommit, skvallrade oså sen kanske vi ska gå på ridskolans dag på söndag ;-) höhö.

sen for ja och pappa hem till berit åt min första och enda middag denna vecka, ris och kycklinggryta :)
körde sen hem stina och sen till gymmet, tränade typ 40min sen kom jag på HELVETE DE ÄR BONDE SÖKER FRU KLOKAN ÅTTA. Så drog från gymmet halv åtta, gick/sprang hem. Hade tjockjackan så var ganska jobbigt.

Nu sitter ja o kollar på bonde söker fru, och har ätit en halv lussebulle, har aldrig gillat dom så förstår inte varför jag gillar det nu ?:o hmmm..

ska se greys snart med sen ska jag duscha o greja på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0