DAGEN

Körde till farmor förut, gick super bra, pappa åt där och jag glodde på teve, sen körde jag hem med.
Väl hemma så var anna, daniel och elis här, fick julklappar, ett armband, ett linne och en jättefin klänning/tunika =) superfint vare!
men sen så har jag rensat mamma cd skivor, och hett ner dom i lådor i vardagsrummet eftersom dom var i cd ställ på väggen, sen har jag varit med alla dom 3 upp i soprummet + alla kartonger och grejer sen julen.
och imorgon ska mamma åka och köpa platt tv :D:D weeii, haha måste vara dom sista i sverige och ha en sån som sagt :p
sen ska vi ju köpa ny soffa, soffbord och matta, hoppas hon har råd och köpa det innan jag fyller år =) wey wey

just nu sitter dom och äter, ska väl gå in och ta en macka tror jag, kom på att jag har inte ätit nånting alls idag, men är inte hungrig så gör inget endåså.

men nu ska jag se om det finns nå bättre på tv än harry potter.. hatar dom filmerna!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0