DAN FÖRE JULAFTON

Fick sova till halv 12 idag, sen tvingade pappa upp mig..
For ut till Einar och tömkörde honom, gick super, han är såå himla duktig =)=)
sen for jag ut till kaggson, red barbacka runt ridskolan, travade hela nedre, gick bra förutom att kaggson var superpigg och stack med mig, fick inte stopp på han förns storvägen, TOKHÄST!
sen fick han sin julklapp, griimma och morötter pussade lite extra på han med.

eh sen skulle jag träna men icke, det var stängt =( så fick åka hem istället, for ner på stan med mamma och köpte sista julklappen.
Sen hem och var hemma ett tag sen gick jag till Carro, vi åkte ut till stallet, med sandra och hennes kompis var med.. haha ungarna var så roliga "mammmaa he på en bas låt" satt och dunka kobojsarna och grejjer, haha.
Men iaf, tog in hästarna, jag tog in Miio, gick superbra det :)
sen for vi hemåt, carro lämnade av mig och ungarna hos henne, vi bakade? haha nånslags tårta som Sandra kunde den bestod av apelsiner, bananer sen socker ovanpå (y) jajemen, sen dekorerade jag hennes säng med julpynt, hon tyckte jag var sååå duktig på att pynta, jo tjena 8-) haha!
sen kom carro hem med en full kille ;-) haha sen skulle han köra nå kött i ugnen, tog typ 2 timmar innan han väl stoppade in den i ugnen, sen var sandra gaalen, sprang runt med bjällra och lät och var övertrött
+ att deras katt löpte så han mjauade så in i helsike :p

sen hade dom fått en ny katt, som dom ska para snuttan med, så jääkla fin, dock var han 5 månadwer bara och visste inte riktigt hur han skulle göra ;p hähä.

Aja nu är jag hemma iaf, ska hoppa in i duschen nu, pallra inte kliva upp tidigt imorgon för de, då tar jag mig hellre en låång sovmorgon, ska ju inte till farmor förns 14.00

men efter ja har duschat blire måla naglarna och massa småfix.
sen vettefan hur jag ska ha mitt hår imorgon? aja det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0