:)

jaa duschade var så skönt och värmande!!! <3<3
har kollat på teve sen dess och insåg nu att det är paradise med, SUCK.. så måste ut och springa halv 11, jag som är så jäkla trött =(
aja efter det blire sova iaf, är galet trött sen man har varit uppe med anna hela nätterna och diskuterat ;-) hähä.
försökte mig på arbetet till skolan oxå men behöver verkligen hjälp för får inte till det själv =(
Aja godnatt och sov gott alla!


nån som här tatuering ska jag göra,  gillar den här grymt! Men gillar de där krimskramset runt om stjärnan för så vill jag oxå ha, dock vill ja byta ut stjärnan mot något, en fjäril eller något.. :) MENMEN får fundera ett tag till tills jag är 100 procent säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0