GÅRDAGEN

Tog bussen med pernilla till jennie, åkte med hennes pappa och hämtade upp anna och anja på vägen sen var vi väll i norrhassel vid halv sju, började dricka och hade det ganska trevligt :p jag tyckte dock det var rätt dött faktiskt.. ingen höjdare fest men men,
Pratade med anja och har nog fixat jobb nu, minst 2 dagar i veckan, super super :) hoppas jag fåre!
men var hemma i stan iaf vid 2 tiden tror ja, då var ja helt död gick och la mig och vaknade nu.

Har sår fulllaa tungan, allstå läkaren sa att man får inte trycka in tungan i gommen för då får man sår, me ngrejen är den att ja gör aldrig det, förutom när jag sover då gör jag jämt det, men nu  vettefan vare är, brukar aldrig vara så hårt så ja får sår men verkar ha tryckt in den rejält inatt :p huhu.
Nu ska jag gå och dricka oboy (jaa dricka oboy får ja göra fast ja inte ska ätaa!)
sen ska jag åka till stallet och rida kaggsom som ja inte träffat på en vecka =( bäbbiiisen min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0