GONATT

Säger gonatt redan nu, är så jääkla trött kommer somna tidigt ikväll kan jag garantera!!
Har inte gjort mkt sen ja skrev sist, surrat med anna i telefonken, he-he-he ;-) vi ska umgås i helgen, gilla!
sen kollar jag på desperate nu och sen äre paradise, tänkte även öppna teori boken nu och banka in lite om däcken osånt där onödigt vetande i huvudet, -,- blää

men imorgon ska jag sova, GOODE GUD SNÄLLA LÅT MIG SOVA TYP TILL ELVA IAF??????
(brukar ju ha förmågan att vakna typ nio endå..)


Kommentarer
Postat av: IsaacÅström

Kom ihåg att allt som du gör kan jag göra bättre och svarar jag inte på de du skriver så är de inte jag som är otrevlig utan DU som är oviktig!! ;)

2009-12-09 @ 00:14:52
URL: http://isaacastrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0