HAHA

Till: Mamma
Sms: Hej älskling! Fy fan vilken dag men nu är jag på väg hem så lägg dig i sängen och blöt upp dig. Kåt som en jävla kanin nu!! :)
Svar: Men Magnus! Är det så du skriver till Emma?! Men sådan far sådan son! antar jag.

Förklaring: Råkade skicka till mor istället för min sambo


Till: Pappa
Sms: Jag ska bli så packad i kväll. Om jag inte blir det så får du sätta en tratt i arslet på mig och fylla med sprit  =)
Svar: Du skall komma hem omgående. Om du inte är innanför dörrarna inom 10 minuter så hämtar jag dig och skämmer ut dig.

Förklaring: Råkade kasta iväg smset till farsan istället för min polare. Jag var hemma på 7 minuter. Jag skulle kunna sätta 1000 spänn på att han skulle mörda mig


Till: Mamma
Sms: Jag vill bara dö nu. Hörde mamma och inge i går när dom knullade. Fan va äckliga...
Svar: Det gör alla vuxna. Jag tycker inte vi pratar mer om det. Puss Mamma

Förklaring: Skulle skicka till min kompis med råkade skicka till mamma. Jag tror att hon skämdes lika mycket som mig.


Till: Pappa
Sms: Tjena Nicke vet du vad jag gjorde inatt efter krogrundan då, hamnade hos en inte allt för illa pinkad tjej och fick doppa av mig oskulden..
Svar: Okej, det var väll på tiden isåfall. ring din mamma hon undrar vart du är!

Förklaring: Skicka fel till polaren, som vart lite pinsamt



Till: Pappa
Sms: Hejsan. Tack för igår. Det du gjorde var helt fantastiskt. Jag har nog aldrig fått en så skön avsugning! Hoppas du kommer över mera. Puss
Svar: Vad du och dina brudar du tar hem varje jävla helg får stanna mellan er. Varje helg är det skrik, stön och dunkande från ditt rum. Nu kanske du fattar varför jag vill att du flyttar... detta var droppen.

Förklaring: Skulle skicka till tjejen som jag hade över natten. Men det blev inte så lyckat.


ruuliga sms

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahah, fan va pinsamt! xD

2009-12-25 @ 23:54:15
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Ronda.blogg.se- Utrustning, Tips, Skötsel, Tankar och Funderingar, Träning/Tävling och Ridsport, allt för dig och din häst!

Sv: Ja det är jätteroligt att leta häst, samtidigt som det är jobbigt för man vill bara hitta sin häst så snabbt som möjligt :P

2009-12-26 @ 01:05:28
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0