HAPPYY GÖÖRL

Imorse var jag trött (ovanligt) men kom upp efter en halvtimmes velande.
For ut till Einert, låg en svart plastpåse med hö utanför, den var tydligen livsfarlig och skulle äta upp han, han gick seriöst inte ut ur hagen, sen var dom andra tre som en flock runt om så höll på o bli nerkliven, så gjorde misstaget och släppa einar, och ja det resulterade i att jag fick jaga han runt i hagen, som det dessutom var snö upp till mina knän i.. Aa iaf så höll vi på i 20minuter, tills ja fick fast han.. tror ni jag var glad? ICKE
drog han ut ur hagen för förbannad var ja.

Sen tur vi en tur i skogen, plumsade i snö, travade lite mysmys=) men vart en snabbis 30 minuter bara, eftersom jag hade så bråttomt.

Efter det for jag till körskolan, gjorde fas F 2 gånger. fortfarande 2poäng från godkändt, så irreterande, sen skulle vi köra så hann inge mer...Men körningen gick så jävla bra, har aldrig fått så mycket beröm =)
hade cirulationsplats och det kan jag som en smort så.
Sen bokade jag halbanan och riskettan. Sen bokade jag teoriprovet och uppkörningen så det har jag 23 & 25 februari. Wiiie, är ju inte långt kvar alls? herregud knappt 2 månader, så ska plugga gärnet.

Men efter det for jag till Blixten, mockade åt alla tre och tog in dom och gav dom mat.
Sen begav vi oss ut och plumsade i snön, gick bra, förutom att blixten var skitpigg och småtravade HELA vägen, mina armar var som gummi efteråt.

Men nu är jag hemma iallafall, har ätit en macka och kollar på tv.
Ska ut och gå sedan med linnssyygirl, hon åker ju till gran canaria den jävlen på onsdag!! Så måste ju hinna med och träffa na lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0