HOMEEE

Ah ganska soft dag endå, satt på skolan fram tills 2 fick hjälp av anna mycket och nu har jag lagt in all text och alla bilder, färglagt o allt sånt.. så bar lite fin justeringar kvar så är jag klar :) och har ju fram tills nästa fredag på mig med, skööönt!

är hemma nu och har suttit o pratat med micke, nu rullar han köttbullar, han ville att ja skulle hjälpa till men kom på på att jag hatar o hålla på med händerna.. allstå såhär är det jag hatar o bara blöta ner händerna, just därför om ja ska ta i ett blött glas eller nå har mamma köpt handskar åt mig :p haha.
men ja duscha osånt går ju bra men just o bara blöta händerna o sen om det inte finns nån handkräm eller nå i närheten, gaah!

ne nu ska jag vila innan jag åker till stallet runt sex, är inte peppad at aaaaaaall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0