JAHA, DET VAR DET...

For till farmor förut, eller ja körde rättare sagt dit, gick braaaa :) fan nu vill jag seriöst ha körkort!!!
aja, hos farmor åt ja lite smått.. fick fan ont i magen längesen jag käkade mat så tror magen fick en chock, aja iaf sen öppnade vi julklappar och jag myste på med sakko, träffar han så sällan så (L)

sen körde jag hemåt vid fem tiden, och helvete va spårigt det var på heffnersvägen, aldrig kört när det varit så jäkla spårigt :p var smått läskigt, men det gick braaa, fick lite kast på bilen så arslet åkte ut men rätade till det :p kind of scaary hä-hä

Hos ante öppnade jag en cider det första gjorde, öppnade julklappar sen åt vi mat, rullade inåt vardagsrummet sen..
Spelade wii, super mario och lite bowling med mamma och sånt =Dkuuul.

Drog därifrån vid 11, och bytte om och drog ut och sprang.. nu har jag bytt sängkläder i sängen oså, skönt det kommer bli och sova inatt :D
menmen ska väll bjuda på lite bilder med.

Detta fick jag:


bädset, presentkort på birsta city, presentkort på Gina, Jennifer Lopez nya parfym + bodylotion, världens mysigaste tofflor, med hästar på hihi (a)
hood tröja, bh, och hörlurar.


shampo + balsam + tvål aktigt + body lotion + deo, strumpor, ljuslykta + doftljus, 500kr
sen 1000kr på Stadium...(ska köpa nya sneakers)


3 mys tröjer och ett par klackeskor.


resten av bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0