=( JOBBIGT..

Sitter och kollar på drömkåken nu, oxå en såndär ur rolig film =)
har sett klar filmen ja skulle ha set så.
Har hunnit med att dricka ett glas oboy med, måste vara den goaste drycken som finns?

sen åter till min mun... allstå nu har piggen åkt in i köttsåret och såret har växt över piggen typ, det gör SVINONT!!! är helt svullen.. ser inget men känner med tungan..
iallafall så har jag hittat en bild på en sån tandställning jag har, den är ganska ovanlig så :p

aja ska ut och springa om ett tag sen försöka lägga mig i tid
imorgon har ja mycket o göra..

rida einar
körlektion 14-45 + att jag ska göra klar sista fasen
sen ska jag åka och rida blixten med.
Så åker väl hemifrån vid 11 och är inte hemma förns 6,7 på kvällen, huua.


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Svarar på din fråga i ett inlägg, men det kanske dröjer några dagar för jag har redan några på kö... :P

2009-12-27 @ 20:41:55
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0