JULAFTON =D

Godmorgon :)
nu har man vaknat, trött som ett as är jag, men kunde inte somnat om.
Har sörplat i mig ett glas oboy, det släckte min törst ;-)
Sitter och kollar på teve nu + spelar musik. Har fått 3 tröjor och en klänningen jag ska ha idag, den är såå fin, man kanske ska ha den på nyår med? Hm..

Tja...ska väll börja fixa mig snart men vet inte vad jag ska göra med håret.. vill locka det.. men min locktång lockar inte håret :s och med plattången kan ja inte locka mitt hår, det är seriöst omöjligt.
Aja jag ska först till farmor med pappa, sen till ante med mamma och bröderna
så vi hörs senare ikväll ;b
föresten, om  nån vet av en sån där stor hund som i förra inlägget.. hör av er ;D

Och ännu en gång...
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0