KKKKKAALLLT

for ner på stan förut, inhandlade skorna aaww inlove! (bild kommer!)
sen gick jag  till gymmet och tränade 1½ timme nästan, gick i 30min sen tränade jag mage + ben och surrade på med björnis lite.
bytte om vid tre och då for jag till stallet, gick ner till verkstan och fikade lite saft och sen gick jag och helene och mockade och tog in hästarna och gav dom mat.

Drog ut på en skritt tur, SVINKALLT fy satan allstå =( pallar inte sån kyla.. gick bra iaf, mallis dampade på som fan helene var skit less och ja förstår henne..
for hem till farmor efter, satt med jacka där hela tiden och skakade som fan, är så jäkla frysen av mig så ni förstår inte :S
fick iaf 2 vecko revyn som ska läsas när jag får tid.
när ja kom hem vart de hopp i säng och ligger fortfarande här, med dunjackan och 2 täcken, tänkte försöka ta mig upp och duscha och få upp värmen..

sen är de ju ullared sen CSI :) ska ut och springa med,
sen tänkte ja gå på skolan imorgon på eftermiddagen men har tydligen ingen lektion?! nehe.. skulle behöva få lite hjälp med designen menmen, har hela torsdagen på mig så hoppas hon är där då då och kan hjälpa mig.


aja bilder kommer senare på både tröjorna och skorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0