KLÄÄÄDER

Ja fick ju med mig en samling kläder hem :p ett par jeans, leggings, mjukisar, en skjorta, en långärmad tröja och en tunika.. HUR BRA ÄR INTE DE? för 500kr dessutom.. bara jeansen hade gått på de om det inte hade vare rea ;p
aja vart lite försenad till skolan menmen gjorde inget, arbetade näästan klart och tänkte att jag kan göra resten hemma.. men glömde en sak så det går icke.. får göra klart de imorgon och lämna in det då helt enkelt :)

for på sjukhuset sedan, dom hade glömt tagit nå så fick ta ännu ett  blodprov, sen for jag och tränade träffade både pappa, magnus och bjöörnis.. verkade som alla var på gymmet idag (y)
sen for jag på bik bok IGEN haha med mamma (a) denna gång fick en nyårs klänning följa med hem + tre lång/tjock koftor.. YEEJ =)

eh sen for vi på birsta, handlade julklappar åt ärtan, var inne på Ö&B en snabbis och handlade kattsand och godis? höhö.

och nu är man äntligen hemma, frysen o ja lite allt möjligt men ska se på bonde söker fru sen ska jag ut och springa, brrrrrr.
men imorgon äre engelska sen äre julloov :D:D fy vad sköönt! 1 vecka kvar oxå till julafton med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0